Маркетинг

Мамандық: 04140100 Маркетинг (салалар бойынша)

Біліктілік:  3W04140101 Мерчендайзер

Оқу мерзімі- негізгі орта білім /9 сынып негізінде – 1 жыл 10 ай

Оқыту түрі – күндізгі

Оқыту тілі – орыс тілі

Мерчендайзер-бұл компанияның тауарларын жылжытумен және жарнамаланатын брендтің беделін сақтаумен айналысатын компанияның өкілі. Бұл термин тұтынушылардың жайлылығы мен белгілі бір ұйымның сату деңгейі тікелей байланысты болатын көп салалы маманды білдіреді.

Колледжде оқу кезеңінде сіз келесі кәсіби құзыреттіліктерді меңгересіз:

Сауда нысанын өніммен қамтамасыз ету;

– 

Сауда залында өнімнің толық ассортиментін қамтамасыз ету;

Сауда залдарында және сауда нүктелерінде сыртқы, тақырыптық витриналарды безендіру;

– 

Сауда маркасын түгендеуге қатысу;

Мерчендайзер мамандығы көтерме және бөлшек саудамен айналысатын кез келген компания үшін сұранысқа ие мамандық – бұл киім, электр құралдары немесе азық-түлік болсын.

Уақыт өте келе өнімді орналастыру бойынша қызметкер компанияның орталық кеңсесіне барып, маркетинг бөлімінде жұмысын жалғастыра алады. Дүкенге тағайындалған мамандар тауар бойынша менеджерлер, супервайзер болады және тіпті басшылық лауазымдарда да болады. Мерчендайзер лауазымы сауда немесе коммерция саласында мансаптық өсуге жақсы мүмкіндік береді.  

_____________________________________________________________________________________________________________

Мамандық: 04140100 Маркетинг (салалар бойынша)

Біліктілік: 4S04140103 Маркетолог

Оқу мерзімі- негізгі орта білім/  9 сынып негізінде – 2 жыл 10 ай

Оқыту түрі-күндізгі

Оқыту тілі-қазақ тілі, орыс тілі

Маркетолог – бұл маманның міндеті тұтынушылардың қалауын зерттеу және   компанияның тауар айналымының деңгейін арттыру. Жарнамаланатын өнімді сатудың табысы мен деңгейі осы маманға байланысты, өйткені ол тұтынушының пікірін өндірушіге жеткізеді.

Маркетолог тұтынушылар нарығын талдаумен айналысады және сатып алушылар арасында өнімді жылжыту стратегиясын жетілдіреді. Ол бәсекеге қабілетті өнімдердің барлық түрлерін қарастырады, ең танымал брендтерді бөліп көрсетеді, олардың жарнамалық жобалары мен тұтынушылардың пікірлерін зерттейді. Сонымен қатар маркетологтың тағы бір міндеті аналитикалық жұмысты қамту, ол алынған ақпаратты жинақтап, сауатты PR компоненттеріне орналастырады. Алынған мәліметтерге сүйене отырып, маркетолог өзі жұмыс істейтін компанияның өнімдерін жылжыту жолдарын қарастырады.   

Колледжде оқу кезеңінде сіз келесі кәсіби құзыреттіліктерді меңгересіз:

Маркетингтік зерттеулерге қатысу;

Ұйымның имиджі мен іскерлік беделін қалыптастыру;

Интернетте өнімдерді, қызметтерді жылжыту;

Өткізілген маркетингтік іс-шаралардың тиімділігі туралы есептер жасау.

Әрбір   компанияға маркетолог қажет. Бұл танымал және жоғары ақылы   мамандық. Өндірістік компанияларда сұраныстан басқа, маркетологтар әрқашан мамандандырылған консалтингтік компанияларға да қажет.

Маркетолог- болашағы зор мамандықтардың бірі, өйткені қарапайым жоғары мамандандырылған лауазымдардан басқа, сіз жоғары басқару буынына есік ашасыз. Маркетологтарға қайда ұмтылу және қалай өсу керектігіне  әрқашан жол бар.   Бұл өте маңызды,  тіпті жетістіктің ең жоғарғы сатысында да үнемі өзін-өзі жетілдіруге мүмкіндік береді.

 

Бейіндік пәндер:

Оқыту тілі, алгебра, химия