Ішкі тәртіп ережелері

1 Жалпы ережелер

1.1 Осы ішкі тәртіп ережелері Қазақстан Республикасының “Білім туралы” Заңының 43 бабының 3 тармағының 1) тармақшасы негізінде және Алматы қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 30 қаңтардағы № 1/51 қаулысымен бекітілген Алматы қаласы білім беру ұйымдарының ішкі тәртібінің үлгі қағидаларына сәйкес әзірленді.

1.2 колледждегі Еңбек және оқу тәртібі ішкі тәртіп ережелерін қатаң сақтауға негізделеді. Осы ереже студенттер мен колледж қызметкерлерінің мінез-құлық және іс-әрекет нормаларын анықтайтын негізгі нормативтік құжаттардың бірі болып табылады.

1.3 Қазақстан Республикасының “Білім туралы” Заңының 47 бабының 14 тармағына сәйкес колледж білім алушылары осы ішкі тәртіп ережелерін сақтауға міндетті.

1.4 Қазақстан Республикасының “Білім туралы” Заңының 47 бабының 18 тармағы негізінде колледж оқушыларының міндеттерін бұзғаны үшін оларға осы ішкі тәртіп ережелерімен қарастырылған тәртіптік ықпал ету шаралары қолданылуы мүмкін.

2 Жұмыс уақыты және оқу сабақтарын ұйымдастыру

2.1. Колледжде орнатылған 6-күндік жұмыс аптасы. Әкімшілік-басқару және техникалық персонал үшін жұмыс күнінің ұзақтығы дүйсенбіден жұмаға дейін 7 сағатты және сенбіде 5 сағатты құрайды – аптаның 40 сағатын негізге ала отырып.

2.2.  Әкімшілік-басқару және техникалық персонал қызметкерлері үшін келесі жұмыс тәртібі белгіленеді:

– жұмыстың басталуы сағат 9.00-де – ;

– жұмыстың аяқталуы-17.00 сағ., сенбі күні 14.00 сағ.;

– түскі үзіліс-13.00-ден 14.00-ге дейін, сенбі күні түскі үзіліссіз.

2.3 инженерлік-педагогикалық құрам мен студенттер үшін оқу күнінің келесі тәртібі белгіленеді:

– оқу күні кезекші топтың постылар бойынша орналасуынан басталады.;

– оқытушылар сабаққа дайындалу үшін өз кабинеттеріне сағат 07.30-07.45 дейін келеді.;

– студенттердің колледж аумағына кіруі сағат 7.40-та.;

– сабақтың басталуы сағат 8.00-де.;

2.4 сабақтарға қоңырау кестесі:

– дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі

1-ші сабақ 8: 00-9:30 сағ.

2-ші сабақ 09:40-11:10 сағ.

3-ші сабақ 11:30-13:00 сағ.

4-ші сабақ 13:30-15:00 сағ.

5-ші сабақ 15.10-16.40 с.

6-ші сабақ 16.50-18.20 с.

– сәрсенбі күні сағат 13: 00-13: 30

Бөлімшеден кезекші және кезекші әкімші колледж аумағына кірген кезде білім алушыларды қарсы алады.

2.5 әкімшілік кезекшілігінің келесі кестесін орнату

Сабақ соңында оқытушылар мен білім алушылар кабинеттерден шығады. Кураторлар мен оқытушылар ауысулар кезінде қабаттарда, асханаларда, колледж аумағында және аумағында (жеке кесте бойынша) кезекшілік етеді және білім алушылардың тәртібін қамтамасыз етеді; сондай-ақ барлық үзілістерде білім алушылардың мінез-құлқына, өмірі мен денсаулығына жауапты болады.

2.6 топта оқу күнінің ұзақтығы, әдетте, күніне 6 академиялық сағат (үш жұп) белгіленеді, 4 жұпты жоспарлауға болады.  Бұл ретте оқу аптасының ұзақтығы факультативтік сабақтардан басқа 36 сағаттан аспауы тиіс.

Толық оқу жылына каникулдың Ұзақтығы 11 апта, соның ішінде қысқы кезеңде 2 аптадан кем болмауы тиіс.

2.7 колледждегі оқу сабақтары оқу бөлімі семестрге құрастырған және колледж директоры бекіткен кестеге сәйкес жүргізіледі.

2.8 оқытушылар кесте бойынша аптасына 6 сағаттан кем емес семестр бойы қосымша сабақтар өткізеді. Сессия кезеңінде консультациялар бөлім меңгерушісі жасаған және директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары бекіткен кестеге сәйкес жүргізіледі.

2.9 әрбір оқу тобына белгіленген нысан бойынша оқу сабақтарының журналы жүргізіледі. Журнал оқу бөлімінде директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарының бақылауымен сақталады және тек сабақ алдында оқытушыға ғана беріледі.

2.10 түскі ас уақытын анықтау-11: 10 сағ.;

2.10.1 мамандықтар бойынша 1-2 курс Нәтижелі жұмыспен қамту бойынша білім алушылардың түскі ас уақытының кестесі

1226000 “Тамақтандыру кәсіпорындарының өнімдерін өндіру технологиясы және оны ұйымдастыру”»,

1219000 ” нан пісіру, макарон және кондитер өндірісі»  

2.11 бөгде адамдар директордың немесе директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарының рұқсатынсыз сабаққа жіберілмейді. Ата-аналар оқытушыларды колледж әкімшілігінің алдын ала алдын ала алдын ала ескерту бойынша сабақтардан кейін кураторлар тарапынан, ата-аналар жиналыстары күндері келуге рұқсат етіледі.

2.12 теориялық немесе зертханалық-практикалық сабақтарда білім алушылардың келесі киім нысанын бекіту (егер арнайы маман қажет болмаса).киім): қыздар үшін-блузка, кофта, сүңгуірлер (бір түсті, ашық емес, қысқа емес) қара юбка немесе шалбар (классикалық үлгідегі, діни үлгідегі киім емес (хиджаб)), жасөспірімдер үшін – қара түсті костюм, жейделер, кофта (бір түсті, жазусыз). Үй-жайда, сабақтарда бас киюге тыйым салынады (егер арнайы қажет болмаса). киім).

2.13 кезекші куратордың және кезекші топтың жұмысын ұйымдастыру:

а) колледж бойынша кезекші топ студенттерінің бекеттерін анықтау.

Колледж бойынша кезекшілікті аяқтау уақыты-18: 30 сағ.

Кабинеттерден дәліздерге және дәретханаларға қоқыстарды шығаруға қатаң тыйым салынады.

б) кезекші топтың міндеттеріне ауыстыру:

– білім алушылардың тәртібін, санитарлық жағдайын, колледж мүліктерінің сақталуын, әр үзілістен кейін қоқыстарды жинауды қамтамасыз ету;

в) ауысым арасындағы кезекшілікті қабылдау-тапсыруды кезекші кураторлар кезекшілік журналында қажетті жазбалар (білім алушылардың тәртібін, оқытушылардың еңбек тәртібін бұзу фактілері, мүліктің бүлінуі және т. б.) жүргізе отырып жүзеге асырады.;

2.14 кабинеттер мен бекітілген аумақтарды тазалау әр айдың соңғы сенбісінде жүргізіледі. Оны өткізу жауапкершілігі колледж коменданты мен топ кураторларына жүктелсін.

2.15 соңғы жұпты жүргізуші оқытушы жұпты жүргізген кабинетті тазалауды бақылайды. Тазалаудан кейін оқытушы колледж комендантына таза кабинетті көрсетеді.

2.16 Колледждің ішкі тәртіп ережелерінің орындалуын бақылау кезекші әкімшілерге жүктеледі.

2.17 әр оқытушының жұмысын бастау – бірінші жұптың басталуына 15 минут қалғанда. Оқытушы бірінші жұпты өткізетін топ келгенге дейін кабинетте отырады.

2.18 күнделікті сабақтан кейін куратор колледжде жоқ адамдарды жазып, бөлім меңгерушісіне ақпарат тапсырады. Колледж әкімшілігінің рұқсатынсыз білім алушыларды сабақтан әр түрлі іс-шараларға (репетициялар, жарыстар) жіберуге қатаң тыйым салынады.

2.19 Теориялық оқыту журналдарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу, атап айтқанда: оқушыларды қабылдау және шығару, тек оқу ісі жөніндегі директордың орынбасарының нұсқауы бойынша топ жетекшісі ғана енгізеді.

2.20 Теориялық оқыту журналында бағаларды түзетуге жол берілмейді. Осы өкімді бұзған жағдайда оқытушы түсініктеме жазып, ескерту шығарады. Қайталап бұзған кезде – сөгіс. Теориялық оқыту журналдарын толтыру және жүргізу ҚР БҒМ бекіткен талаптарға сәйкес жүзеге асырылады.

2.21 барлық оқытушыларға Теориялық оқыту журналына уақытылы баға қою. Әр айдың соңында айына 16 сағаттан кем емес пәндер бойынша аттестаттау бағасы қойылады. Білім алушыларды семестрге алдын ала аттестаттау семестр аяқталғанға дейін 7 күн бұрын жүргізіледі.

2.22 колледж әкімшілігінің рұқсатынсыз оқытушылар арасындағы келісім бойынша сабақтарды ауыстыруға үзілді-кесілді тыйым салынады.

2.23 барлық сыныптан тыс іс-шаралар директор бекіткен жоспар бойынша өткізіледі. Жалпы колледждік іс-шараларды өткізу кезінде топ кураторларының кезекшілігі міндетті. Басқа қызметкерлердің кезекшілігі-жеке кесте бойынша.

2.24.білім алушылармен экскурсиялар, жорықтар, киноға, театрларға шығу, көрмелерге және т. б. баруға директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары рұқсатымен және қауіпсіздік техникасы мен ЖҚЕ бойынша нұсқаулық өткізгеннен кейін ғана рұқсат етіледі.

2.25 оқу үдерісіне Денсаулық сақтау технологияларын енгізу, білім алушылардың денсаулығын сақтау және нығайту мақсатында ай сайын колледж директоры бекіткен жоспар бойынша денсаулық күндерін өткізу.

2.26 колледжде, сондай-ақ одан тыс жерлерде іс-шаралар өткізу кезінде балалардың өмірі мен денсаулығына оқу бөлімінің өкімімен немесе директордың бұйрығымен тағайындалған оқытушы, тәрбиеші немесе Колледждің кез келген басқа қызметкері жауап береді.

2.27. оқушыларды сыртқы киімде сабаққа жібермеу.

2.28 сабақта ұялы телефондарды пайдалануға рұқсат етілмейді.

2.29 колледжден білім алушыларды оқу сабақтарын аяқтағаннан бұрын босатуға үзілді-кесілді тыйым салынады. Ауырған оқушыларды босату-дәрігердің анықтамасы және кезекші әкімшінің немесе бөлімше меңгерушісінің жазбаша рұқсаты бойынша.

2.30 білім алушыларға оқу-тәрбие процесі кезінде, соның ішінде үзіліс кезінде колледж аумағынан кетуге тыйым салу.

2.31 демалыс кезінде демалыстағы емес оқытушыларды колледж директоры әдістемелік жұмысқа, оқу-тәрбие процесін жоспарлауға және студенттердің оқуы мен тәрбиесіне, жаңа оқу жылына немесе семестрге дайындығына байланысты басқа жұмыстарға тартады.

2.32 сабаққа дайындалу және студенттердің жазбаша жұмыстарын тексеру үшін қажетті уақытты есептемегенде оқытушының жұмыс уақыты оқу сабақтарының кестесімен, сондай-ақ оқу орнының Тәрбие және әдістемелік жұмыс жоспарымен анықталады.

2.33 басқа себептер бойынша ауырған немесе жұмысқа келу мүмкін болмаған жағдайда оқытушылар сабаққа дейін оқу бөлімінің меңгерушісін немесе директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарын хабардар етуге міндетті. Оқу бөлімінің меңгерушісі, директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары немесе директордың орынбасары бөлім болмаған оқытушыны ауыстыру және бұл туралы студенттерді хабардар ету бойынша барлық шараларды қолдануға міндетті.

2.34 колледж аумағында оқытушылар мен білім алушыларға темекі шегу

колледжге іргелес аумақта 150 м радиуста қатаң тыйым салынады. Тәртіп бұзушыларға сөгіс жарияланады. Қайта бұзушылық кезінде-колледжден шығару.

2.35 білім алушыларды басқа оқу орындарынан ауыстыру білім алушыларды білім беру ұйымдарының үлгілері бойынша ауыстыру және қайта қабылдау Ережелеріне сәйкес жүзеге асырылады.

2.36 білім алушыны Колледжге қабылдау кезінде білім алушы және (немесе) оның ата-анасы (заңды өкілдері) колледж жарғысымен,білім беру қызметін жүргізуге құқық беретін лицензиямен, ішкі тәртіп ережелерімен танысуға құқылы.

2.37 оқу жылының соңында директормен және кәсіподақ комитетімен келісе отырып, оқытушыларға, әкімшілікке жыл сайынғы еңбек демалысы беріледі.  Еңбек демалысының кестесі жасалады 1 шілдеге дейін ағымдағы оқу жылының жарияланады және барлық қызметкерлерге колледж.

3 Колледж әкімшілігінің құқықтары мен міндеттері

3.1 колледж әкімшілігі құқылы:

3.1.1 оқу орнын дамытудың негізгі бағыттарын, оның құрылымын анықтау, штаттық кестені бекіту, лауазымдық міндеттерді бөлу.

3.1.2 ұжым алдында жұмыстың перспективалық және ағымдағы мақсаттарын қою, нәтижелерді қадағалау.

3.1.3 оқу орнын басқарудың жоғары тұрған органдары алдында колледж мүддесін қорғау, оны түрлі мемлекеттік органдарда ұсыну.

3.1.4 колледж жарғысын белгіленген тәртіппен әзірлеп, бекітуге ұсыну.

3.1.5 қызметкерлер мен студенттерге бірыңғай талаптарды әзірлеу және бекіту.

3.1.6 барлық қызметкерлерден өз міндеттерін, бұйрықтары мен өкімдерін мүлтіксіз және нақты орындауды талап етуге.

3.1.7 өз қаражаты шегінде қызметкерлердің жалақысы мен лауазымдық айлықақыларының ставкаларын белгілеу.

3.1.8 аттестаттау комиссиясы арқылы олардың кәсіби жарамдылығының дәрежесін анықтай отырып, оқытушылардың, қызметкерлердің еңбегін бағалау және осының негізінде педагогикалық жүктеме деңгейін көтеру немесе төмендету.

3.1.9. қызметкерлерге құрметті атақтар, үкіметтік наградалар беру және Министрліктің Құрмет грамоталарымен марапаттау үшін жоғары органдарға материалдар ұсыну. Қызметкерлерді көтермелеу, тәртіптік жауапкершілікке тарту.

3.1.10 колледжге сеніп тапсырылған мүлікке, қаржыға, ғимараттарға және құрылыстарға иелік ету.

3.1.11 колледжге сеніп тапсырылған мүлікті, ғимараттар мен құрылыстарды бүлдіргені үшін қызметкерлер мен студенттерді әкімшілік, қылмыстық жауапкершілікке тарту үшін материалдық жауапкершілікке тарту, ал жекелеген жағдайларда тиісті органдарға ұсыну.

3.1.12 басқа ұйымдар мен мекемелермен және жекелеген азаматтармен қатысты заңды субъект ретінде әрекет ету.

3.1.13 ақша сомаларының қарызын өтеуді қамтамасыз ету мақсатында колледж студентке қарызды толық өтегенге дейін студенттің алған білімі туралы құжаттардың түпнұсқаларын бермеуге құқылы.

3.2 колледж әкімшілігі міндетті:

3.2.1 лауазымдық нұсқаулықтарға және осы Ережелерге сәйкес оқытушылар мен қызметкерлердің еңбегін ұйымдастыру.

3.2.2 нормативтік талаптарға сәйкес материалдық – техникалық жабдықтау мен жабдықтарды қамтамасыз ету.

3.2.3 еңбек пен оқудың қауіпсіз жағдайларын, үй-жайлардың, жылудың, жарықтандырудың, желдетудің, станоктардың, жабдықтардың дұрыс жай-күйін, оқу процесін жүргізу үшін қажетті материалдардың, құрал-саймандар мен құрылғылардың болуын қамтамасыз ету.

3.2.4 студенттерді қабылдау жоспарының орындалуын қамтамасыз ету.

3.2.5 оқытушылардың, өндірістік оқыту шеберлерінің біліктілігін арттыруды қамтамасыз ету. Оқу және кәсіби шеберлікті жетілдіру үшін жағдай жасау.

3.2.6 мәдени-тәрбие, дене шынықтыру-бұқаралық және сауықтыру жұмыстары үшін қажетті жағдайлар жасау. Құқық бұзушылықтың, нашақорлықтың, ЖҚТБ-ның, маскүнемдіктің, маскүнемдіктің және темекі шегудің алдын алу жөніндегі іс-шараларды әзірлеу және іске асыру. Нашақорлықты, уытқұмарлықты және маскүнемдікті тудыратын себептер мен жағдайларды анықтау және жою бойынша мүмкін шараларды қабылдау.

3.2.7 оқу жоспарларының орындалуын, оқу сабақтарының, емтихандардың, сынақтардың, консультациялардың кестелерінің сақталуын бақылауды жүзеге асыру.

3.2.8 қызметкерлер мен студенттердің қауіпсіздік техникасы, өндірістік санитария және еңбек гигиенасы бойынша нұсқаулықтар мен ережелердің, сондай-ақ өртке қарсы қауіпсіздік техникасының, еңбекті қорғау талаптарының талаптарын білуін және сақтауын тұрақты бақылау.

3.2.9 студенттердің жекелеген санаттарына жеңілдіктер мен материалдық көмекті уақтылы беруді қамтамасыз ету.